תקרות דרוכות BONDED

לחברתנו נסיון רב בבצוע עבודות הדריכה על סוגיה השונים. אנו מתמחים בדריכה על ידי כבלים מודבקים, המכונים גם דריכה מדוייסת או בלועזית BONDED. דריכה זו אופיינית לקורות, קומות טרנספורמציה או לעומסים כבדים.
חברתנו מוסמכת לרמה 2 מתוך 2 של הארגון האמריקאי לדריכה POST TENSIONIG INSTITUTE.

בשיטה זו מושחלים הכבלים לתוך שרוול פח, ולאחר הדריכה מוזרק לחלל שנותר דייס צמנט מיוחד.

עמוד התמחויות תקורת דרוכות בונדד (2)

תקרות דרוכות UNBONDED

חברתנו מתמחה בבצוע תקרות דרוכות באתר על ידי כבלים לא מודבקים. שיטה זו מוכרת בעולם, בעיקר בארה"ב, עוד משנות ה-50 של המאה הקודמת. הכבלים בהם נעשה שימוש הם כבלי דריכה, מצופים בשרוול פלסטיק ומגורזים. היתרונות הבולטים ביותר של השיטה הם: קיצור לוחות הזמנים וחסכון בעובי התקרה.

תקרות דרוכות באתר הן לרוב תקרות מקשיות חלקות, ללא קורות יורדות. ניתן לבצע גם תקרת צלעות.

הקטנת עובי התקרה יכולה להביא לחסכון רב. במידה וחופרים חניון תת קרקעי או כשיש צורך לבצע חציבה בסלע לצורך הקמת חניון כזה, כל ס"מ שחוסכים הוא חשוב. בנוסף, הקטנת עובי התקרה מקטין וחוסך בכמות הבטון ומוריד את משקלו הכללי של המבנה. להמחשה: בבנית מגדל בן 30 קומות, אם עובי כל תקרה קטן ב-10 ס"מ לעומת תקרה קובנציונלית, היזם מרוויח עוד קומה.
בבניית חניונים, ניתן להגדיל את המפתח בין העמודים ובכך להוסיף מקומות חנייה.

שיטה זו תורמת לקיצור לוחות הזמנים. הדריכה מבוצעת כארבעה ימים בלבד לאחר היציקה ואז ניתן גם לפרק את התבניות ולהתקדם בבניית המבנה. דבר זה מביא אף לחסכון בתקורות הכלליות של האתר: צוות ניהול, מנופים, משאבות וכו'.

עמוד התמחויות תקרות דרוכות UNBONDED

קורות דרוכות בגשרים

לחברתנו נסיון רב בבצוע עבודות דריכה בגשרים. בין היתר, בצענו עבודות דריכה מורכבות ביותר, באזורים הנידחים ביותר של העולם, ללא תמיכה טכנית , במקומות אלו כח אדם המקומי אינו מיומן, דבר שהצריך הבאת עובדים מקצועיים מהארץ. במקומות אלו, חשוב להקפיד ולשמור על סטנדרט גבוה באיכות העבודה ולא להתפשר לרמה המקומית ולכן, הקפדנו להביא אתנו את מיטב חומרי הגלם מתוצרת איטליה וישראל.

פרויקטים מפוקחי הממשל האמריקאי בגאורגיה, בשיתוף Ashtrom International .

דריכת קורות בגשרים 1 (2)